torsdag 1. september 2011

Vurderer å skifte bloggplattform






OK, greit nok at jeg ikke har extensions eller nye striper i mitt 30% kommunegrå og 70% guloransje hår. Og at pedikyren min er fra starten av fellesferien (i det minste dette året!) Og at neglene mine (på hendene, mind you!) er en anelse nedbitte og brusete i kantene. Og at jeg ikke har fått kjøpt den nye høstkolleksjonen og tatt den i bruk (Visa-kortet sa nei). Jeg synes likevel det er en menneskerett å bli behandlet med respekt av bloggplattformen og ikke bli tatt for å være noe "annet" enn kvinne (eller mann)!! Det er da det minste kan skulle kunne forlange. Faen. Selvtilliten min har aldri vært lavere. Det absolutte nullpunkt er nådd. -273,15 grader Celsius, for å være ganske nøyaktig. For enkelhets skyld utelater jeg desimalene, men tro bare ikke at jeg ikke kan dem! På rams!

(Og hvis du tror jeg elsker parenteser, tar du feil. Jeg kan bare ikke skrive bedre.)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar