søndag 4. september 2011

Slektstevne-lykke!


Hei igjen kjære lesere!


Da er jeg vel hjemme etter en fantastisk helg med min supre familie. Denne helgen hadde vi slektstevne, og jeg tenkte jeg skulle dele noen tips med dere for hvordan man får en helt brilliant familiehelg :-)

Først av alt, velg et flott og elegant sted å være.













Luksuriøse og elegante omgivelser er med på å gjøre den gode stemningen.


Sørg også for å bringe med en engasjert og entusiastisk mann som selvfølgelig har lagt igjen jobben hjemme!








Når det kommer til klesvalg, er det selvfølgelig en nett og ganske kort kjole som gjelder. Mitt heteste tips hvis det blir litt kjølig nå på høsten, er å skaffe seg en elegant og stilren jakke som passer "alt!" Selv sverger jeg til denne lekre, brune, halvlange jakken fra Bergans.















Tilbehøret må også velges med omhu. Dette kjedet, fra Nathalie3år.com, ble en knallsuksess.
Legg deretter til en klam og pinlig stemning. Smil pent når du presenterer din kjære for folk du ikke husker navnet på, sats alt på at de sier det selv. Sånne morsomme bli-kjent-leker pleier også å gjøre susen, samtidig som det er en selvfølge med sunn og god mat. Et tips kan være å vanne ut vaniljesausen. Hvis du har i nok vann blir det nesten ikke karbohydrater igjen, men den ser fortsatt ut som vaniljesaus - smart ikke sant??


Lykke til , da er det bare å invitere slekta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar