lørdag 3. september 2011

Hudpleie

Kjære lesere!
Det har lenge vært et tjas og mas om at jeg skulle legge ut mine beste hudpleietips. Det er klart, med så mange produkter å velge mellom, er det lett å gå seg vill i jungelen. Jeg vil derfor bruke dagens innlegg til å trå hjelpende til for alle dere som sliter med å velge riktig produkt for deres hudtype. Jeg har ett favorittprodukt jeg sverger til. Ikke bare er innpakningen herlig delikat, men produktet i seg selv er også utrolig fresht og med flere bruksområder. Min favoritt er H2O, produsert av den allsidige leverandøren Moder Jord AS.
Når jeg leser på innholdsfortegnelsen, ser jeg at H2O er tilsatt noe som heter hydrogen og oksygen. Dette er sikkert fantastiske preparater framstilt på ett eller annet laboratorium i Frankrike, og forhåpentligvis er det også testet på en rekke søte, uskyldige pelsdyr i bur slik at det trygt kan påføres min silkemyke, botox-befengte ansiktshud. Det eneste minuset jeg kan komme på, er at det er veldig dyrt. Her i kommunen tar de 43 kroner for 1000 liter. Blodsugere! Anyways; her er tut på hvordan jeg går frem:

Først tar jeg venstre hånd og former den som en skål.

Deretter gjør jeg det samme med høyre hånd. Litt vanskelig å forklare, og enda vanskeligere å ta bilde av, men etterpå fører jeg de to hendene sammen (fortsatt i skålform) og liksom lager en større skål. Med denne "skålen" påfører jeg H2O i passelige mengder før jeg bøyer ansiktet mitt ned mot porselenet og kaster H2O på i passe styrke, kjapt og gjerne noe uvørent. Hvis dette ikke avhjelper mine tette porer og fete-skråstrek-blanke T-sone og jeg vettafaen, må det sterkere lut til:
Dette er saker! Ikke bare sørger det for at enhver fettsyre som har vært ulykksalig nok til å finne veien til din ansiktshud, angrer seg fordervet og renner ned i sluken på leting etter nye akneområder, men! Det er alltid plass til deg der det ellers ville vært fullt  med dette produktet. Som for eksempel hvis du vil ombord i en full høytralle. Eller en stappfull bil. Eller noe sånn. Meget praktisk.
Dersom heller ikke dette avhjelper dine store verdensproblemer, manifestert i form av en trøblete ansiktshud, velger jeg å formidle rådet fra mora mi: Skal det bli ordentlig rent, er salmiakk det eneste som duger.

Lykke til!

Og forresten; blir du tørst etter å ha degget med deg selv foran speilet noen timer, kan man til og med drikke det fantastisk versatile produktet H2O. Sørg for å drikke minst 5 liter av dette produktet per dag, ellers kan det gå deg ille her i verden. Du kan for eksempel (grøss) risikere å gå opp i en størrelse 38.
Her får du kjøpt H2O:
http://www.vann-og-avlopsetaten.oslo.kommune.no/

                                                                         Reklame (jeg får 10% per 1000 solgte liter, altså 4,30 øre.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar