mandag 26. september 2011

Ukas idiot!!!

Jeg innser at jeg burde skrive et reisebrev, da jeg befinner meg i det store utland. Men er nå så eitrande førbanna at jeg så meg nødt til å trampe ned i resepsjonen med vått hår, uten sminke og i en jævlig joggebukse og starte en ny spalte "Ukas idiot!"








Nå tror dere kanskje jeg skal kåre Tor Fløysvik til Ukas idiot. Nei, han får en god nr 2. Riktignok må han være en komplett idiot som gjør noe sånt, men han har altså vett nok til å beklage og garantere at det aldri skal skje igjen (det trenger vi ikke tro på, men likevel..) 10 000 ganger verre er det med Informasjonssjefen i Norges Jeger- og Fiskeforbund, Espen Farstad. Han uttaler, på vegne av et forbund som står for vannvittig mye trening og bruk av hund i dette landet, at det ikke er noe galt med løftemetoden Fløysvik bruker i reportasjen!!!!! WHAT THE FUCK!!??!?!?!? Er det mulig å være mer fullstendig blåst og på jordet? Jeg foreslår at vi sender en stor og sterk person (altså ikke meg, stor, men ikke så sterk) hjem til Farstad, løfter ham etter huden på kinnet/øret og huden i lysken. Der lar vi han henge - leeenge.... Også spør vi ca hvert kvarter hva han synes om løftemetoden! Tipper den lille uvitende dritten fra steinalderen trygler som en toåring som vil ha sjokolade etter ca 10 sekunder. AAAAAAAAAAAhrrrrrrrrrrrrrg!!! Jeg blir så inn i hampeskogen forbanna!!!!!!!!!!! For en gangs skyld er jeg strålend enig med Trude Mostue, jeg skal bli hennes personlige heiagjeng: Krig mot Norges Jeger- og Fiskeforbund!!!! Det går f... ikke ann!

2 kommentarer:

  1. uff....glad jeg ikke befinner meg i det store utland sammen med Havrelefsa! Å se henne så forbanna, i jævlig joggebukse og med dryppende vått hår kan jeg bare så smått begynne å forestille meg hvor redd jeg ville blitt....!

    SvarSlett
  2. Du ville ristet som et løv i høstvinden, selv inne i den strie skjorta di!! Også hadde det lynende blikket mitt sikkert satt fyr på håret ditt. Så kunne du stått i stil med bilen din ;-)

    SvarSlett