mandag 12. september 2011

Dass-problem!

Jeg har et lite problem som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Mens sommeren er tiden for å helle vann på blomstene på balkongen, er høsten tiden for å helle vann av blomstene. På lørdag tok jeg fatt på avvanningen ved å helle vann fra blomstene i en bøtte. Etterpå tømte jeg denne bøtta i do. Da lærte jeg at lecakuler flyter. Veldig godt faktisk. Jeg regnet med at tiden og de normale doprossesser ville gjøre sitt, men nei. Jeg har fortsatt en lecakule i do. Jeg har prøvd å dekke den med papir før jeg trekker ned, men den lille rakkaren flyter for harde livet. Jeg har lite lyst til å plukke den opp, og stadig mindre lyst etterhvert som det, eh, normale dolivet går sin gang. Så nå lurer, er det noen som har et tips til hvordan man drukner en lecakule???
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

  1. hva med å redde den istedet for å drukne den? jeg ser for meg en liten akvarie-hov, evt en gammel øse du skulle kaste likevel. eller bare ha den der som en liten do-maskott?

    SvarSlett
  2. Dette syns jeg var et usedvanlig interessant innlegg. Aktuelt tema og greier. Skjønner ikke helt hvordan det kan ha seg at bloggen nå bare har 76 lesere med denne høye kvaliteten?

    SvarSlett
  3. Den fikk leve sitt liv som do-maskott: men kun kort tid, en dag var den brått borte. Jeg tror den ble spist av do-trollet....

    SvarSlett