torsdag 1. september 2011

Bryllupsdag

I dag har jeg og gubben vært gift i ......aner ikke hvor mange år! Siden vi begge er såpass romantisk anlagte, synes vi det var på sin plass med en skikkelig romantisk feiring. Dessverre legger det en liten demper på romantikken at jeg, undertegnede, kommer heseblesende hjem fra jobben i femtida og dermed ikke har all verdens tid til å handle på helsekosten og bruke brorparten av dagen til å diske opp med helsefremmende retter stappfulle av mettede fettsyrer og uten livsfarlige karbohydrater. Med andre ord må romantikken reddes av nødløsninger; denne gangen eminent sushi fra take-awayen på hjørnet.

Se! Jeg har tent lys. Romantisk, ikke sant?






Så var det tid for dessert. Denne ble etterfulgt av heftig hjerteklapp, kaldsvette og angstanfall siden den faktisk inneholder en god del ekle karbohydrater, men pytt. En delikatesse må man jo unne seg i ny og ne. Og jeg har jo tross alt god plass i buksene mine str XXXXS, foreløpig.



Etterpå var det tid for litt kvalitetstid sammen. Det er så viktig for å beholde romantikken i forholdet. Derfor valgte vi vår felles favorittaktivitet: gressklipping.






Dagens outfit post-gressklipping (og i denne dagens første parentes vil jeg gjerne bemerke at dere bør bemerke de superdigge Birkenstockene og den eminente nail polishen fra H&M - den er minst like fin nå som da jeg la den i forbindelse med sårt tiltrengt ferie i juli en gang!)






Nå hadde forholdet vårt fått den boosten det trengte for en ytterligere højdare i denne all romantikks mor av en kveld:





Så, kjære lesere: vil du at mannen din skal være lykkelig sammen med deg, er det to ting du bør være obs på:

1) Hold deg radmager!

2) Finn på koselige aktiviteter sammen med ham, som utdypet over.

(og 3) unngå karbohydrater for enhver pris)












2 kommentarer:

  1. Den desserten din minner mistenkelig mye om middagen min....

    SvarSlett
  2. Virkelig romantisk mann du har! *jealous*

    SvarSlett