torsdag 1. september 2011

Shopping



I helgen var jeg på shopping. Det var utrolig mye lekkert å finne i butikkene i nærområdet. Som enhver ansvarlig blogger går jeg selvfølgelig ikke på kjedebutikker eller kjøpesentre, æsj og fy. Sammen med mitt prikkfritt oppkledde barn, kjemisk renset for gulp og sjokoladefingre, og en trendy barnevogn, tok jeg også turen innom et loppemarked. Der kom jeg over denne denne krakken som jeg tenkte jeg skulle tilføre tonnevis med høyglanset hvitmaling, og kanskje også plassere prikken grundig over i'en med et setetrekk i beigetoner, gjerne ispedd engler og blonder. Den vil nok gjøre seg i mitt ellers perfekte hjem. Avslutningsvis vil jeg gi et tips til mine nusselige, skjønne lesere: Ikke gå på Rimi!! Er dere KLAR over hvor mange karbohydrater som finnes i hyllene deres? Det er jo helt skandaløst i 2011 at de fortsatt fører sukker og hvetemel som standardvarer. Boikott, sier nå jeg. Ha det bra så lenge, vi skrives. Suss og klem! <3

PS, til de mange av dere som sikkert lurer på hvor jeg har kjøpt den trendy veska: det er ekte høykvalitets-PVC fra Oasis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar